onsdag 20. juli 2011

Sukkertøy for øyet design

Lilla retro stol med tapet
....i ekte sukkertøys stil så klart





For noen uker siden fant jeg denne kjekkasen av en stol på bruktbutikken. Den var veldig sliten da jeg fant den, men med litt maling og tapet er den good to go igjen!Jeg har malt stolen med bengalakk da jeg synes det gir best resultat. Slitesterkt er det også! Tapeten er fra retrovilla.

 Fargekode: S2040-R70B. 


En fargesprakende dag ønskes til deg som titter innom

Klem Ida Susanne

32 kommentarer:

  1. Det var en herlig, fargerik og glad stol. Kjenner at jeg smiler når jeg ser på den ;-) Så fin og kjempesøt!

    SvarSlett
  2. Så fin den ble, passer perfekt inn i sukkertøy for øyet hjemmet :) Flinka.

    Fiiin dag til deg.
    Klem :)

    SvarSlett
  3. I love it, the chair is so sweet and then with the paper accent you just put it over the top , SWEET!

    SvarSlett
  4. Lekkert Ida!!!

    Er så koselig med se forskjellige stolene rundt bordet ditt.Gjennomført stilig!!

    Nyt dagen under parasollen på verandaen,kanskje har du igjen noen melis boller:)

    Vi lager rørte jordbær fyller opp fryseren til vinteren,har laget av 12 kg bær....

    Deilig å dra frem sommeren på vinteren:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  5. Utrolig flott! Jeg elsker den tapeten! Nydelig :) Lilla er jo bare lekkert da.....

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  6. Herlig farge og herlig med tapet på :)
    Flink du er som har malt... Uff, det går lang tid mellom hvert male prosjekt her for tida!
    Håper det har med sommeren og gjøre...
    NYT de nydelige stolene og den fine leiligheten ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  7. Stolen ble kjempeflott!
    Klem, PiPa

    SvarSlett
  8. WOW for en stol. Den ble jo drit lekker (om jeg kan bruke det ordet). Misunner deg virkelig den asså :0)

    Ønsker deg en flotters onsdag videre. Klem klem

    SvarSlett
  9. Du har sett denne, ikkesant??

    ;)

    http://www.dominstil.si/blog/1992/malo-stanovanje-v-pastelnih-barvah/

    SvarSlett
  10. Herlig blåfarge! Stolen er alldeles
    nydelig...herlig og annerledes i
    fasongen, litt designstol i stilen,
    egentlig.

    KLEM

    SvarSlett
  11. Så fint det blev på stolen din! Du är bra duktig du. Kram Johanna

    SvarSlett
  12. Jeg ble heller ikke spurt...

    SvarSlett
  13. så fin den ble da! herlig lillafarge!

    SvarSlett
  14. Stol til å forelske seg i :-) Nydelig farge og tapet!

    SvarSlett
  15. Kjempefin ble den!
    Flinkis!

    Klemtildeg
    -Amalie

    SvarSlett
  16. Himla fin stol! Degen du valt är Superhärlig!

    SvarSlett
  17. Many Greetings from Germany!
    I follow your blog for a long time now and today I bought that lovely magazine "we love living" with YOU on the top of the magazine! Brilliant!!!

    Kind regards * Denise

    SvarSlett
  18. Så fin den var, ble kjempefin med tapeten. Fargen var også sukketøy for øye:-) Jeg blir så imoponert, jeg er ikke så ivrig med
    malekosten:-)Å mannen i huse mener at jeg ikke gjør meg med malekost pga det er mer maling på meg en på det jeg skal male:-) hi,hi.

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  19. Liker!
    Den ble kjempefin!! :D
    Ha en fin kveld!'Klem fra Silje

    SvarSlett
  20. Dilla på lilla...herlig farge! *♥*

    SvarSlett
  21. Oi! Vi kjøpte helt lik stol for to uker siden! Ikke så medtatt akkurat, men veldig, veldig rød. Den skal bli mintgrønn, i hvertfall er det planen. Samme mint som favorittserviset :)

    Keiserklem

    SvarSlett
  22. Så fin den ble. :) Jeg har også noen
    tapetprosjekter på gang, venter på noen godbiter i posten! :)
    Blander du fargene(bengalakken)selv?
    LenaE

    SvarSlett
  23. Utrolig frisk å fin den ble! Lilla er en favoritt her hjemme hos oss også :)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  24. Idag kom vi hjem fra ferie også lå den søte pakken fra deg i posten, tusen takk!

    Kjempefin stol også! Klem

    SvarSlett
  25. Hei søte!*smile*
    ...dah er jeg tilbake i Oslo igjen jeg da...utrolig hvor fort tiden løper...men så UTROLIG deilig å ha samboeren hjemme igjen-han kom hjem i dag*smile*

    ...litt "prosjektarbeid" i leiligheten i dag og i morgen-i morgen er det stol omtrekking på planen...greit å sette i gang igjen så fort man er innenfor døren liksom..*hihi*

    ...elker disse retro stolene...synes formen er super fin! Og din ble jo aldeles lekker i lilla! Gotta LOVE that!*smile*

    ...håper det står bra til med deg! Kanskje vi skulle planlagt å få til et lite planleggingsmøte om ikke altfor lenge?

    Klem fra meg

    SvarSlett
  26. Den hadde passet perfekt inn blant mine blå spisestoler :D Flinke du ;D

    SvarSlett
  27. For en fantastisk fin stol! Fargen var bare elskbar.. Hva er det som ikke er det hos deg tro? Du er flink. Kisses fra Cecilie (´s Lykke) <3

    SvarSlett
  28. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=29688719

    Catrine Holm til salgs på finn.. :)

    SvarSlett
  29. Heisan Ida Susanne
    Herlig, herlig ble stolen! Det gjorde seg så med den lille Retrovilla-tapeten øverst.
    Og lilla ja, det er en farge jeg liker!
    Øspøs-regn her i dag, det er det vel kanskje i Telemark også. Super-sen frokost skal inntas nå og stearinlysene er alt tent.
    Glade sommerdager til deg!
    KLem fra Kaspara

    SvarSlett
  30. Hei du Anonyme!
    TUSEN takk for at du tenkte på meg!
    Hadde alt sjekket ut denne annonsen, men utrolig koselig at du linket den til meg :)

    HUGS

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!