fredag 22. juli 2011

Sukkertøy for øyet...


I Tyskland? 
Jupp..Stemmer visst det. Også på forsiden da! Dette er bilder fra kamille-reportasjen ( altså bilder fra den gamle leiligheten i Prinsessegata) som kom ut i fjord sommer, som har "forvillet" seg til Tyskland. Jeg fikk en e-mail fra journalisten som var her i forbindelse med kamille-reportasjen, der hun fortalte at muligens et tysk magasin var interessert. Jeg tenkte ikke noe mer over det, før jeg fikk en kommentar fra en tysk leser om at jeg var på forsiden. Litt dårlig kommunikasjon, men gud så moro!  
Bladet heter We love living!


 (beklager dårlig bildekvalitet, da dette er det eneste bildet jeg har klart å oppdrive)

Jeg venter SPENT på å få bladet i posten, da det ikke selges i Norge!!!


Koser oss inne i regnværet idag (igår var det vanvittig bra vær, noe vi utnyttet maks)
...og når man går slik å vandrer litt i sin egen leilighet oppdager man stadig nye ting.. Som dette romertallet på en av de gamle bjelkene! Slikt liker jeg!!



Ha en Super fin regnværs dag

Klem Ida Susanne & Wilma


23 kommentarer:

  1. Oioi så gøy! :) Skal prøve å kaste meg med på rosautfordringen din! Må bare lete litt etter rosa i huset først ;) Vilde

    SvarSlett
  2. Så gøy! Gratulerer :) Kos deg i regnværet. Her hos oss skal også regne komme og vare hele helga. Håper det blir såpass mye opphold at vi kan gå tørrskodd noen timer på blinkfestivalen :)

    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. WOW, så spennende ;o))) Gratulerer med forside ;o))))
    Ønsker det en fin helg ;o)
    Stor klem Elisabeth ;o))

    SvarSlett
  4. Jøss, kjendis i det store utlandet, jo:-) Dødskult!!
    Nydelige bilder av både deg og Wilma. Kos dere i reget:-)
    Klem, Elin

    SvarSlett
  5. Wow, så moro! Gratulerer! :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med forside!
    Blogging er gøy :)

    SvarSlett
  7. Oi, så bra! Gratulerer! :-)

    Jeg kan for øyeblikket ikke se en eneste rosa ting i huset, så det blir dårlig med deltakelse på rosautfordringen. ;-)

    Ha en fin regnværsdag!

    -Linda

    SvarSlett
  8. Jøss! Så utrolig morsomt! Gratulerer! :D

    SvarSlett
  9. WOW!
    ...så utrolig stas da, frøken! Gratulerer å mye!
    *smile*

    ..og du, sånne sjarmerende detaljer som romertallene er jo gøy å finne...leilighet med sjel!*smile*

    ..,herlige wilma og herlige deg! Ønsker dere en flott flott dag!...i regneværet*blunkesmil*

    Klem fra meg

    SvarSlett
  10. Kjære Ida!
    Det var et av mine yndlingsblader, men jeg har ikke fatt kjøpt det til i dag. Skal løpe og kjøpe det. Kan også gjerne kjøpe to for å sende et nordover hvis du har lyst å få en egen utgave :)
    Klem, PiPa

    SvarSlett
  11. så morro!!!
    grattis

    klem beate

    SvarSlett
  12. Oj, så utrolig gøy!!!
    Også på forsiden også da! Ikke bare interiøret, men hele deg!!! Kjempegøy!

    SvarSlett
  13. Så morsomt! Synes de burde ha underrettet deg, men dog... Ikke gale å komme på forsiden!

    Nyt dagen...
    Klem,I

    SvarSlett
  14. Coolt! snygg som alltid;) Kram J

    SvarSlett
  15. WOW så morsomt, til og med på forsiden.
    Nå får du nok en gjeng med tyske følgere nå skal du se.
    Ønsker deg ei riktig så fin helg.
    Klæm

    SvarSlett
  16. Oj! Så gøy!! Tipper du ble overrasket og glad over forsiden:) Legg ut noen bilder når du får det i posten da! Spent**

    Sommerklem

    SvarSlett
  17. Så herlig Ida, jeg skulle likt å se
    dette bladet, altså! Nydelige bilder av deg og Wilma :)

    SvarSlett
  18. SÅ GØY! =) Gratulerer med det...=)

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!