onsdag 12. oktober 2011

Moro med galleri plass!


...stas med slike proffe tilbakemeldinger!

Dette bildet av spisestua vår med retrovilla's vakreste tapet er plukket ut av ekspertene i Fargerike 
....Spennende å se HVILKE som er i FINALEN imrg!!!!


Dette ble skrevet om sukkertøys tapeten : 
John Erik Barkost: Dette er veldig bra! God fargebruk. Samme farger i tapet, tallerkener og stoler er nok ingen tilfeldighet. Her hentes farger opp og brukes om igjen og jeg liker godt at stilen er veldig upretensiųs og tilfeldig. Tøft valg av lampe og pluss for det flotte malte gulvet. Men hadde det ikke vært litt morro med tapeten på alle veggene?


Og som svar må jeg jo si : nei, tror ikke det hadde funket med denne tapeten på alle veggene i den vesle spisestua vår. Stygt redd for det muligens hadde blitt litt mye! Og dessverre...Er retrovilla tom for denne originale tapeten. Så de meterne jeg har igjen passer jeg godt på!!

...så mange av favorittene mine er allerede blitt vist i galleriene, så veldig spent på finalistene imrg altså!!!

Se flere inspirerende bilder på nib!

Gleder meg!

FIN KVELD TIL DERE

Vi blogges imrg :)

Klem Ida Susanne

23 kommentarer:

  1. Heldige, heldige deg!
    Det er jo så lekkert, og såå flotte tilbakemeldinger! :)

    You go girl!

    Gleder meg til lørdag! :D

    Klem

    SvarSlett
  2. Godt Gået...
    Det har du fortjent, du bor bare så lækkert.

    Knus Susi

    SvarSlett
  3. Så flott! Og det var jo bare kjempefint! :)

    Ha en fin kveld, og lykke til.

    klem, Lise

    SvarSlett
  4. Grattis!! Ingen bombe det da, du har det jo så lekkert;)
    Blir spennende å se finalistene ja:)
    klem. Janni
    Duse Pasteller

    SvarSlett
  5. Hei lille venn...så gøy med galleriplass;) Her i huset har vi tapetsert i helgen, et rom med PIP tapet i rosa og et rom med ferm living dotties tapet, den med gule trær vettu...det er bare det at jeg måtte velge maling i hui og hast...og nå er fargen litt vell dominerende...mørk brun og nesten lillarosa...åååå....brannmannen sier vi aldri kan pusse opp mere, for jeg går jo hele tiden og bare klager over fargenepå panelen...men jeg elsker tapeten da...hmmmm, må bare henge opp masse masse på veggen...så det ikke er så dominerende...omg

    SvarSlett
  6. Jippi! Vad kul. Lycka till! Kram

    SvarSlett
  7. Vel fortjent=) Herlige fargekombinasjoner i spisestua deres, og den tapeten er nydelig! Klem Tina=)

    SvarSlett
  8. Lycka till fina du- tapeten är grymt snygg! Kram Johanna

    SvarSlett
  9. Til dere som ønsker meg lykke til: Jeg er ikke i noen finale! Dette bildet er kun vist i g a l l e r i e t på nib :) Men takk takk :)
    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  10. så gøy å få "proffe" kommentarer :) men du er flink da, kjenner igjen dine bilder, du har din egen stil og det tøffe er at du klarer å kjøre den fullt ut og SÅÅÅ gjennomført! Ein koslig heim dere har.
    Fin onsdag til deg og dine, nå venter vi på en haug med serier på tv, kos :)

    SvarSlett
  11. Så moro!! :) Blir spennende og se finaleplassene imorgen! :D lykke til!! Klem Anine

    SvarSlett
  12. Gøy med galleriplass, men du mesteren over alle mestere når det kommer til tapetsering burde jo absolutt kommet til finalen!
    Rå tøft bidrag, og enig med deg at det hadde blitt litt to mush med et helt rom ; )

    -Blir man ikke svimmel da? Hi, hi! : )

    -Ha en flott kveld, i mine øyne er du vinneren! : )
    Klem

    SvarSlett
  13. Veldig moro ja!
    Spennende for deg,det skjønner jeg godt!

    Klem

    SvarSlett
  14. Veldig enig med deg i at det hadde blitt for mye med tapeten på alle veggene. Ellers er jeg helt enig i alt han skriver :)

    SvarSlett
  15. Kjære Ida, så stas! Men det er så
    fortjent. DE lekre fargene er bare
    nydelige...

    KLEM fra Unn :)

    SvarSlett
  16. Morsomt med proff tilbakemelding, men jeg er helt enig med deg, i at det hadde blitt for mye med tapeten på alle vegger. Det er perfekt sånn som det er!!!
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  17. Lykke til!! :)
    Du har den kuleste spisestua! hi hi :)

    SvarSlett
  18. Tapeten din er knallfin. Er einig med deg at det hadde blitt mykje med den tapeten overalt. Då kunne det fort blitt rotete med pynt på veggen.
    Lykke til!

    SvarSlett
  19. Grattis med velfortjent plass og masse lykke til :) Lekker tapet og lekker spisestue!! Ønsker deg en god kveld :)

    SvarSlett
  20. Gratulerer og lykke, lykke til:)
    Trine:)

    SvarSlett
  21. Hei ;) gratulerer å lykke til! etter å ha lest på denne bloggen og sett alle de fantastisk flotte bildene og tingene du har så ble jeg helt facinert.. jeg må ut åha tak i litt pastellfarger altså!!!! ;)))) ha en fortreffelig helg!

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!