mandag 10. oktober 2011

- smiler -


Bloggtreff planlegging og inspirasjon på nett!


- Bloggtreff -

Til lørdag kommer det til å være en stk.spent frøken Ida som tripper rundt i Sukkertøys leiligheten! Jeg har nemlig invitert noen gode bloggvenner til et lite bloggtreff her hjemme i Sukkertøys leiligheten! I den anledning har jeg skaffet noen overraskelser til bloggjentene som kommer på besøk! Gleder meg masse! 

- Inspirasjon på nett -

For noen uker siden fikk jeg en hyggelig mail fra en liten avis, Øy-blikk om jeg var interessert i å bidra med noen bilder på interiørsidene! Det er visst flere som har hengt seg opp i at jeg ikke skifter ut puter,farger,detaljer etter årstiden! Så det var dette den lille artikkelen konsentrerte seg om. 
Veldig koselig altså! 


Mandag og ny uke folkens! 


Klem Ida Susanne

29 kommentarer:

  1. neimen næææ - det var da alt for meget!!
    så ::STAS:: da! gleder meg masse;))))
    spent klem fra Tone

    SvarSlett
  2. Hej hej!

    Kul! Vad nyfiken man blir på innehållet i kassarna:)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. så fin artikkel!!!

    så fine gaveposer du har laget! kos dere på bloggtreff!!

    klem beate

    SvarSlett
  4. Så lekre gaveposer, er veldig nysgjerrig nå, og gleder meg til å høre om hva som er oppi :-)! Det blir sikkert et veldig hyggelig treff!
    Ha en fin ny uke!
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  5. Hei søte deg!
    Så gøy med en slik artikkel av søte leiligheten!
    Gleder meg veldig til å komme! :)

    Nydelige bilder som alltid fra deg *smile*

    Klem Ida

    SvarSlett
  6. Så utrolig koselig : )) Du er nå bra snill og flink! Blir nok så dere koser dere veldig :D
    ... og morsomt å bli kontaktet slik da! Du ser, du er poppis! :D Jeg synes det er så gøy når blogger jeg følger stikker seg ut slik : ))

    God mandag <3 Klem fra Silje

    SvarSlett
  7. Så koseleg då! Og så flott leiligheita di er:)
    Ha ein fin dag!

    Klem Marianne

    SvarSlett
  8. SÅ herlige poser du har fikset - blir nok helt sikkert veldig koselig bloggtreff i glade, friske omgivelser :) Kos dere!!

    SvarSlett
  9. Øy-blikk???Er det en avis fra Sunnmøre???Vet det er en som heter det heromkring,men det kan jo være flere steder.Blir imponert om det er den øy-blikk'en jeg tenker på som har denne artikkelen!:)
    Fin er den i allefall,og viser din herlige stil.Gjennomført fra ende til annen,og da ble jeg selvsagt ikke overrasket over de flotte gaveposene du har lagd.Herlig::)
    Kos deg med forberedelsene,de er jo halve gleden,og så blir det nok tipp topp på lørdag!!
    toveklem:)

    SvarSlett
  10. Så koselig det hørtes ut, med bloggtreff! Og, så spennende gaveposer! Det blir nok en trivelig stund, tenker jeg.

    Spennende at du skal få delta i en avis igjen. Stilen din er til inspirasjon for mange. Skjønner godt at de vil ha deg med i avisa.

    Kos dere på bloggtreff!
    Klem fra Bente

    SvarSlett
  11. Hææ?? Skrifter du ikke puter med årstiden? :P *ler* Må være deilig med sommer hele året! :) Kos dere på bloggtreff. Gleder meg til å se hva du har puttet oppi posene!

    SvarSlett
  12. Så STAS, Ida :)
    Blir sikkert kjempegøy med bloggtreff!
    Kos dere masse, masse!!!! :)

    SvarSlett
  13. så fina påsarna blev! kram emelie

    SvarSlett
  14. Vilka fina små goodie bags! Tjejerna blir nog jätteglada!

    Ha en fin dag!
    //Sofia

    SvarSlett
  15. Så morro med avisartikkel, herlige bilder der (også)! JAAA, jeg kommer selvsagt på lørdag, gleder meg!! Og goodiebags da!!
    ( Nei, kommer nok ikke til å få inn manokopper igjen, skal fortelle "hvorfor" på lørdag:))
    klem

    SvarSlett
  16. Så stas du gjør på dine gjester :) Du er god !
    Synn jeg bor så langt unna , eller så hadde jeg kommet ;)

    Fin dag til deg :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  17. Så koselig at du skal ha bloggtreff. Jeg bor liksom så malplassert at det blit tungvint og dyrt å dra på bloggtreff. Grenland skulle jeg alltids ha klart å komme meg til, men, men... Du og de heldige utvalgte får kose dere masse på lørdag!
    Ha en fortsatt fin dag!
    Klem fra Caza

    SvarSlett
  18. *IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK*
    Ok, nå har jeg ENDA større sommerfugler i magen (om mulig;-))!
    Denne uka kommer til å gå SAAAKTE, merker jeg! Hihi...
    Gleder meg veldig, snuppa! Du er bare skjønn du!! :-)

    Fiiiiin mandag til deg, snupp!

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  19. Så morsomt med både avisen og bloggtreffet. Kan tenke meg til at du er veldig spent.
    Sikkert noen som blir veldig glade når de får overraskelse av deg.
    Blir morsomt å høre om bloggtreffet som skal være hos deg....for det må vi jo ;)
    Ha en fin høstkveld.
    Klæm fra me

    SvarSlett
  20. Nå går Ida rundt og tripper og venter på lørdagen skjønner jeg. Det blir sikkert veldig koselig! Og du er jo blitt skikkelig kjendis nå, du har jo vært med på det meste...i aviser og på TV. Og det fortjener du virkelig, ja du vet hva jeg mener om det ;) .

    KLEM

    SvarSlett
  21. Så gøy med både et lite bloggtreff og artikkel. Du/dere har verdens søteste og mest sjarmerende leilighet, det er jeg sikker på!:)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  22. Så koslig med overraskelses poser, er jo så gøy!!
    Kose dere masse på treff!!!

    SvarSlett
  23. Hei søta!
    ....ja, nå er jeg på nedtelling til lørsdag jeg altså*blunkesmil* Gleder meg! Blir jo bare så stas!

    ...og for noen poser! SPENT! Gleder meg tilå titte oppi*blunkesmil*

    ...og litt vittig, for har en bitteliten ting til deg, og den har fått en sånn liten papirpose å bo i den også*hihi*LOVE IT!

    ..tar med en liten dose cupcakes til oss også! Om du fortsatt synes det er i orden dah?*hihi*

    ...kjempe gøy med artikkelen da! Sakl lese nå*smile*

    Flott kveld til deg!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  24. *hoho*
    ..nå ler jeg godt!

    Har litt trøbbel med at bostavene på tastaturet henger seg opp-og det gir litt ymse resultater...

    ...sakl lese faktisk! Du skjønte vel kanskje at det skulle stå "skal lese"..*hihi*

    SvarSlett
  25. du er jo bare nydelig da. og jeg kjenner jeg ble enda mer lei meg nå for at jeg ikke får til å komme denne gangen...men jeg håper og tror dere får det fantastisk!!! så gleder jeg meg stort til å komme på besøk ved en senere anledning!!!
    kos dere!!!
    mange klemmer

    SvarSlett
  26. Så koselig å invitere til bloggtreff! Sånt er det alt for lite av her i nord... Og artig med pressedekning. Det er så bra at du har en helt egen stil og at det legges merke til :)

    Ønsker deg en finfin uke!

    SvarSlett
  27. Så koselig! Det blir sikkert kjempekos <3
    De søte posene blir nok en suksess :)

    klem klem

    SvarSlett
  28. Du er så flink, Ida! Skulle såå gjerne vært der. Typisk med reise akkurat denne helgen.. Kos dere massemasse! Klemmer

    SvarSlett
  29. Kjære Ida Susanne!
    Jeg skulle mer enn gjerne tatt en tur til Sukkertøysleiligheten på lørdag, det høres superhyggelig ut, men jeg skal på strikkemaskinkurs, så jeg får det ikke til :-(. Har ventet lenge på dette kurset som bare er lørdag og søndag. (Jeg skulle egentlig vært på dugnad i barnehagen også, men dit sender jeg mann og barn :-)!)
    Jeg håper dere får en strålende dag på lørdag, og så håper jeg at jeg får anledning til å møte deg og se din supersjarmerende leilighet ved en senere anledning!!!
    Og hvis du tilfeldigvis er i Tønsberg en dag en gang, så er du hjertelig velkommen til Hapelhuset.
    God kveld/God natt/God onsdag!
    Klem fra Anne

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!