fredag 2. mars 2012

Vårstemning...


... Det gule vårlige vatteppet har fått plass i sofaen vår!

..& vips så var det nærmest påskestemning i den vesle sukkertøysleiligheten!
(for påsken er jo faktisk ikke sååå langt unna gitt)



Vi har noen helt fantastiske vårdager her i Skien om dagen!
Helt nydelig sol og varmegrader.. Jeg har planer om å sette meg til med pledd og en kopp te i solveggen på verandaen etterpå,men først bærer det ut på langtur med en noe energifull Wilma..

Denne vårlige følelsen inspirerer og det er HERLIG!!!

Vi blogges

25 kommentarer:

  1. Lovely!

    We are so glad that winter is gone and we´re enjoying spring, too.



    klem,
    Renaade

    SvarSlett
  2. Høres deilig ut Ida Susanne :)
    Å sitte i solveggen, og bare nyte sola.
    Her i Nord-Trøndelag er det ikke sol ennå , men i helga kommer den ! Det vatteppet deres er en fryd :)

    kos dere du og Wilma:)
    Og god helg !
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Her sludder det og da frister det ikke mye og sitte ute , men til helga kommer sola hit og, meldes det :)

    Kos dæ på tur og i solveggen, og ha ei fin helg, hilsen Lisbeth.

    SvarSlett
  4. Herlig med alt det gule som sniker seg inn. Vi lengter jo etter
    den fargen nå som det nærmer seg vår på ordentlig!!

    Kos deg i solen!
    Ane

    SvarSlett
  5. Deilig vårstemning!
    Så herlig lyst og lett det er hos dere, herlig med så høyt under taket tenker jeg:-)

    God helg!

    SvarSlett
  6. Herlig vårstemning i heimen din! Håper du og Wilma hadde ein fin tur i sola :)
    Ha ei super helg! Klem helene

    SvarSlett
  7. Åh ja, det er dejlig forårsstemning og pynter fint med det gule tæppe. Og hvor din lille Wilma dog sød! Hun er meget fotogen.
    Hav en dejlig week-end.
    Knus fra Rita

    SvarSlett
  8. Herlig med vår i emning!! Merket det veldig på elevene mine idag, våryre ut av en annen verden:)
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  9. Takk for nydelige vårbilder! Jeg suger dem til meg! Hihi*

    ..Og den takhøyden misunner jeg deg altså<3

    God fredagsklem fra meg<3

    SvarSlett
  10. Herlige vårbilder! :)

    GOD helg søte deg.. Klem

    SvarSlett
  11. Skjønt og vårlig! Og Wilma er jo like vakker som alltid, elsker det lille fjeset =)

    SvarSlett
  12. Så fine og lyse bilder :0) Våren er her snart! :)

    SvarSlett
  13. Så herlig!! Kjenner jeg er skikkelig klar for våren her!! flotte bilder du har her=) Og nydelige Wilma da=)
    Ha en fin helg! Klem fra Yvonne

    SvarSlett
  14. Nydelige bilder du deler i dag, herlig lys og skjønne farger.

    Ønsker deg en god helg :)

    SvarSlett
  15. Er så utrolig med sol og varme, og hærlig å få litt farger frem :) Vatteppet var superfint :)

    SvarSlett
  16. Den er så fin denne bloggen din :)

    Hvilken sofa er det du har i leiligheten ? Er det en kivik fra iKEA ? Kjempefin ihvertfall.Jeg har også nyinnkjøpt hvit sofa.. har du noe tips til flekkfjerning (utenom å vaske trekket) ?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei ;)
      Ja, det er en KIVIK fra Ikea..
      Er veldig fornøyd med den!!
      Vi er veldig flinke til å "dekke" den til med pledd og vattepper vi da, men det er klart at flekker oppstår med en stk. hund f.eks *ler*

      Det er veldig greit å vaske trekkene synes jeg, så vi gjør det innimellom. Ellers har jeg dessverre ingen super bra tips til flekkfjerning..

      Klem Ida

      Slett
  17. Elsker bloggen din og innleggene dine ღ
    .... og selvsagt lille Wilma ღ søte...
    Har ikke vært noe særlig i for siden jul
    og har vært dårlig på å legge igjen
    kommentarer i det siste... men er innom
    å titter :) Ønsker deg en fortsatt fin
    helg, klem fra Mette

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Mette!
      Så koselig å høre..
      Blir SÅ GLAAAAD :)

      Stor klem til deg snupp

      Slett
  18. Herlig gult vatteppe! Vårlig og friskt. Herlige bilder og søte Wilma!

    Tusen takk for kommentaren du la igjen hos meg. Ble så glad!

    Ønsker deg ei god helg
    Klem Tonje

    SvarSlett
  19. Å, nå fikk jeg også lyst til å pynte opp til påske, iallefall lage litt påskepynt...frem med gule stoffer...ha en glad helg videre, klem

    SvarSlett
  20. Nydelige bilder! Du har så flott hjem! Lekre vårfarger!

    Ha en super lørdag!

    Klem Lene

    SvarSlett
  21. Så søt Wilma er:) Er så fint hos deg Ida, så stilig med den store kofferten som bord:)

    Klem

    SvarSlett

  22. A lovely blog !

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!