fredag 19. august 2011

Litt av min sommer :


Late dager på verandaen, duse pasteller, vimpelrekker & blomster 
...er noen hint av min sommer


Sommer'n er på hell, det er vel igrunn bare å innse det! Ovenfor ser dere et knippe bilder som er knipset sommeren 2011. Det har vært en herlig sommer (om man ser bort i fra været). 
Her i Sukkertøys leiligheten kommer sommeren til å fortsette, for her er det glade farger og pasteller året rundt!  

Smak av sommer'n vår:
Grilling, late dager i parken med Wilma, hvitvin og reker på verandaen, måkeskrik, lange turer på bakken, sene filmkvelder, kaffe på Tullis, is is &is, hyttekos +++

Det har vært en spennende sommer for meg og bloggen. Nå nærmer det seg finale i Norges vakreste hjem konkurransen og jeg er kjempe spent på utfallet! Bloggen vokser stadig og jeg setter så pris på dere som følger meg! Takker for STOR interesse på give away'n min! Kjempe stas! Jeg har også en utfordring gående som mange av dere har fått med dere! Fargeutfordring sort! Fortsatt mulighet til å melde seg på!

Jeg håper sommeren din har vært fin og innholdsrik! 

....nå er det helg! Kose dere masse!

SMIL TIL DEG

10 kommentarer:

  1. It all looks lovely - and your dog is a cutie! :-)

    SvarSlett
  2. Takk for at du blogger Ida! :) Jeg syns bloggen din er så koselig og inspirerende, en spesielt god stemning når man titter innom på en måte. Du har klart så fint å balansere det hele med jevne nye prosjekter, utfordringer, give-aways osv. Takk for at du deler :)

    Jeg heier på deg i Norges vakreste hjem, masse lykke til!
    En fin dag ønskes til deg og søte Wilma.

    SvarSlett
  3. Vilka härliga bilder. Gillar din blogg jätte mycket! :-)

    Ha en fin helg!
    Kram Elina

    SvarSlett
  4. Bildene av Wilma er alltid så koselige å se..=)
    Du har samme type hjem som venninna mi Trine (vinnord.blogspot.com), -ett hjem der det er sommerfølelse hele året. Jeg elsker den følelsen jeg har når jeg er hos henne, og ser det samme hos deg. Er så glad for litt FARGER. Det er nok av de hvite interiørstylene der ute...

    SvarSlett
  5. Fine sommerbilder som det er godt å ta med seg utover høsten. Den blir nok like fin. Gleder meg til mørkere kvelder med symaskintid og kos på sofaen. God Helg til deg også! Hilsen Anne Lise

    SvarSlett
  6. You have a beautiful summer. I love the colors in it and your Little Wilma is so gorgeous. Love her. Wish you more more lazy summer days and thank you for the inspiration.
    xxx,
    radostina

    SvarSlett
  7. Ja, det er sant som ei skrev lenger opp. Det er så god stemning inne på bloggen din :-) Sommeren din så riktig så fin ut. Lykke til i konkurransen!
    Ha ei fin helg, både du og Vilma

    SvarSlett
  8. Herlige bilder Ida Susanne!!:) Masse lykke til i konkurransen!

    God helg:)

    Klem

    SvarSlett
  9. Så nydelige farger det er her inne i bloggen din! Både bilder og bloggdesign passer helt perfekt sammen!

    SvarSlett
  10. Ønsker deg lykke til i konkurransen! Er det noen som fortjener å vinne, er det deg. Jeg ser fram mot avgjørelsen i september.

    KLEM

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!